Zvládání stresu při péči od děti - relaxační a jiné techniky |
|
|
Tábor SLON 2021 |
|
|
Proč je dobré, aby dítě v pěstounské péči znalo pravdu |
|
|
Vliv historie pěstouna na výchovu přijatých dětí |
|
|
Využití alternativních metod dorozumívání při komunikaci s dětmi v pěstounské péči |
|
|
Energie opuštěným dětem |
|
|
Nabídka zaměstnání i pro absolventy - sociální pracovnice/pracovník |
|
|
Krizové situace ve výchově dětí II |
|
|
Onemocnění z hlediska psychosomatiky u dětí |
|
|
Duševní hygiena a prevence syndromu vyhoření při výchově dětí |
|
|
Rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí |
|
|
Zvládání náročných situací při výchově dětí |
|
|
Krizové situace ve výchově a učení dětí v pěstounské péči I |
|
|
Fungování doprovázení pěstounů v nouzovém stavu |
|
|
Citová výchova dětí v pěstounské péči II |
|
|
Sexualita dětí svěřených do pěstounské péče |
|
|
Zdravý vývoj dětí svěřených do pěstounské péče |
|
|
Změny v pořádání vzdělávacích kurzů pro pěstouny během II. vlny epidemie coronaviru |
|
|
Děti v pěstounské péči ve vzdělávacím procesu |
|
|
Čtenářská gramotnost a verbální dovednosti u dětí v pěstounské péči |
|
|
Bezpečný vztah u dětí v PP jako podmínka přežití |
|
|
Hygiena potravin + parazitologie při výchově dětí |
|
|
Přehled vzdělávání pro pěstouny na II. pol. 2020 |
|
|
Rituály při výchově dětí v pěstounské rodině |
|
|
Příprava dětí v NRP na přechod z prázdnin do školních lavic |
|
|
Poradenský den v Lounech |
|
|
Tábor Slon - odjezd |
|
|
Zvládání náročných situací v komunikaci s dětmi |
|
|
Pěstounská péče – zvládání náročných situací v komunikaci s dětmi |
|
|
Trauma dítěte a jak s ním pracovat |
|
|
Čtenářská gramotnost a verbální dovednosti u svěřených dětí v pěstounské péči |
|
|
Závažné nemoci u dětí a prevence COVID19 |
|
|
Vztek a strach jako přítelé i demoni |
|
|
Hledáme sociální pracovnici/ka doprovázení pěstounských rodin |
|
|
Návrat k běžnému chodu naší doprovázející organizace |
|
|
Psychické problémy dětí v pěstounské péči |
|
|
Tábor Slon - informace |
|
|
Přesun víkendovky někdy na červen |
|
|
Jak mluvit s dětmi o koronaviru a jiných citlivých tématech |
|
|
Pěstounská káva po obědě |
|
|
Jak pěčovat o rodinné vztahy v NRP v nouzovém stavu |
|
|
Jak vychovávat a vzdělávat děti v pěstounské péči v době nouzového stavu |
|
|
Reflexe potřeb pěstounů a jejich uspokojivé naplňování v době nouzového stavu |
|
|
Supervize pěstounů po telefonu |
|
|
Telefonická a elektronická komunikace s naší organizací |
|
|
Příprava elektronických vzdělávacích kurzů pro pěstouny |
|
|
Telefonické poskytování psychologického poradenství |
|
|
Odklad vzdělávacích kurzů z důvodu karanténního opatření vlády a dočasné uzavření poraden |
|
|
Duševní hygiena a prevence syndromu vyhoření při výchově dětí |
|
|
Terapeutické rodičovství aneb 2v1 |
|
|